Sunday, 8 January 2012

. Woww !! Durian Merah . Tapi Mahal Gilaa -,- .

Views


Assalamualaikum..

Aduhh . beliurnya sa tengok tuh durian merah . aisehmenn ! ada sesiapa yang bole tolong belikan untuk sa ka tuh durian merah ?? kempunan nh mw betul sa makan tuh durian ou !! grrr -,-

Tadi time on the way mw pulang ruma kt tepi jalan tuh ternampak plak durian merah . sa apa lagi suruh singgah jap laa kan kot - kot laa murah . tengok - tengok makcik tuh cakap Rm50 . alamak aiihh . mahal gilaa . just 5 ke 6 biji tuh harga da Rm50 . da tuh kecik - kecik plak . tak jadik laa den nak beli .

Eerrr , ada yang konfius tak dengan apa yang aku dok merepek kat atas sorang - sorang tuh . meroyan ke hape budak hijau nh . HAHA . manada aku meroyan . gilaa ke hape . before tuh nak tanya sikit . ada sesiapa budak sabah atau sarawak tak ?? ada tak ada tak ?? takde kan . okayy . budak semenanjung mmg majoriti ramai . hehe .

Mesti korang tak tau DURIAN MERAH . eehhh , apa tuh durian merah . tak pernah dengar pun nampak lagi laa . gilaa ke hape dia nh ckp ada durian merah . ish3x . muda - muda lagi da bengong plus sewel ! meme laa korang tak tau sebab durian merah just ada kat sabah dan sarawak je . korang carik laa kat semua tempat diutara , barat selatan atau kat mana - mana laa semenanjung tuh meme takkan jumpa punya laa .

Kalau korang nak tau , durian merah nh rasa dia tak sama dengan durian biasa . durian merah rasa nya tawar sikit then warna nya mesti laa merah kn . da nama pun durian merah . tapi , durian merah pun bole jugak dibuat tempoyak . taukan tempoyak tuh hape . tapi sa tidak makan laa kalau dibuat tempoyak . euuww ! sa tidak minat bha . hekhek .

Ada sesiapa nak cuba rasa tak durian merah nh ?? meh laa mai sabah . kita makan puas - puas . sekarang nh musim durian merah kayy . kalau lambat tak dapat laa rasa jawabnyaa kn . hihik . act , aku sendiri pun teda merasa lagi . da lama kot tak makan durian merah . huhux . so shaadd -,- ( kata si kina dlm cerita MSKB ) nak tengok tak durian merah tuh macam mana ?? jum jum tengok kat bawah nh kayy .




Da tengok kan ?? so , macam mana ? nak rasa atau da hilang selera tengok buah nh ?? muahaha . cantik je isi dia kn merah menyala gtuh . hekhek . bukan nak bagi korang terliur pun tapi nak kongsi kat korang . mana yang tak tau tuh , sekarang da tau kan wujudnya durian merah nh . hihik .

// Thanks You \\

Lots Of Love ♥ Greeny's Blog

8 0017 Talk Here:

CintaKhadijah said...

ckgle durian, tp tgk durian ni mcm takot pulak nak makan. merah mak ngah semacam. :P

purpleholics ladyzsara said...

entry yg menarik .
baru tau ade durian merah .
hehe .

♂ epyfiQah aLzikry ♀ said...

@CintaKhadijah

haha . sebab menyala sgt warna durian nh . hekhek

♂ epyfiQah aLzikry ♀ said...

@purpleholics ladyzsara

hee . ramai yang tak tau lagi pasal durian nh .

susulemakmanis said...

eh durian merah>??unik!!!blog kite ade ayam colourful!hijau pon ada!xcaye??meh singgah blog!

Efipurpleshine said...

sekali imbas tengok da mcm paru2 kiter plak..huuuu....mcm sedap jew..x pernah jmpew n x pnah makan pon...nakk!!!..heee,.

♂ epyfiQah aLzikry ♀ said...

@susulemakmanis

hehe . unik ke ? ohh , ayam apa tuh ?? ayam belanda ke ?? hekhek .

♂ epyfiQah aLzikry ♀ said...

@Efipurpleshine

haha . yeke mcm paru2 kita ? haha . kalau nak meh laa mai sabah .