Sunday 22 January 2012

. Hobi Di Masa Lapang .

Views



Assalamualaikum ..

Waahh . kat rumah aku ada bau buah limau laa . aiseemeenn ! kuat gilaa bila dikopek je kulit limau tuh kelua laa wangi- wangian yang menusuk ke jiwa . hekhek . tipu je lebih ! okayy , tadi mamy abah aku kelua awal pagi dalam jam7 pagi sebab nak pe tamu . aku tak ikut sebab aku mengantukss gilaa babes ! semalam tido lewat sikit . haha . so , apa lagi mesti laa singgah pe beli buah limau . hihik .


Okayy , cerita kat atas teda kaitan dengan tittle aku . xpa laa . tuh just intro je . sengaja aku bagi . haha . kau ignore it laa . Btw , Happy Chinese New Year kepada semua warga cina seluruh negara :) hekhek . Cina kat depan dan sebelah rumah nh kalau banyak sangat limau , angpau dan hamper korang apa kata bagi - bagi kat aku sikit . dapat jugak pahala . waka waka .

Act , aku tak mau pun cerita pasal tittle aku . just nak bagi korang tengok aktiviti aku dimasa lapang selain melukis doodle :) jum tengok . watchaa !


Okayy tak Okayy tak ?? ehek . bila time aku rajin je aku nak buat . bila malas , sorry to saylaa jawabnya . haha . aku memang sukaa bab -bab edit gambar nh . gambar - gambar aku kat facebook semuanya edit kayy . tak suka tengok gambar tak ber-edit . hihik .
Ada tak minatnya yang sama dengan aku ?? huhu .

// Thank You \\

Lots Of Love ♥ Greeny's Blog

2 0017 Talk Here: