Monday 2 January 2012

. Majlis Pertunangan . Alhamdulillah , Semuanya Berjalan Dengan Lancar .

Views


Assalamualaikum..

Eheemm.. eheemm..eehemm !!
Amboii . tittle entry aku kemain lagi kan ., amekk kawww !!
tekeluo mata blogger - blogger kang nampak tittle aku nh .
kalau dorang just baca tittle je , mesti dorang ingat aku yang nak btunang .

Eehh , mesti laa aku yang betunang . da tuh sapa lagi ?
jiran sebelah uma ke atau jiran depan ruma ??
haaa , nh bukan jiran depan ruma atau sebelah ruma kayy .
tapi kat seberang laut china selatan . muahaha .

Okayy ! sebelum aku kena penampo oleh stalker readers aku baik aku bagitau 
act , not me kayy yang betunang . tapi akak kecik aku .
sapa akak kecik aku tuh meh korang tengok sini .


Tengok laa betapa kecik nya akak aku nh . thats why aku panggil akak kecik tapi .. tapi .. korang jangan salah paham kayy . dia just akak angkat aku je . aku kenal dia pun sebab time tuh ktorang part time kat Resort Sepang . lepas dari tuh kami jadik rapat . lagi pun kami 1 kolej tapi berlainan course . she's take nursing and me take course Hotel Managment . hostel 1 bangunan laa . thats why jadik rapat . tapi bila balik sabah da tak dapat jumpa lagi akak kecik nh . tup..tup..tup dengar dia da nak betunang da .

Waahhh . aku happy sangat - sangat . akhirnya akak kecik jumpa juak dengan orang yang menghargai nya dan ambik berat pasal diri dia . da lepas laa azab sengsara akak kn . muahaha . joke kayy ! hope lepas nh akak sentiasa happy dengan orang tersayang akak kayy . semoga berkekalan hingga akhir hayat ! aminn !





Congrates Abang Dan Akak Kecik :) 
Semoga Berkekalan Hingga ke Jinjang Pelamin . Aminn !~

Lots Of Love ♥ Greeny's Blog

2 0017 Talk Here:

aReLaN said...

tahniah buat pasangan.jelesnya la.ble lak nk smpi turn dri ni.tuan blog ble lk???hehehe

♂ epyfiQah aLzikry ♀ said...

@aReLaN

haha . amboii . sy plak . hihik
awal lagi laa . Mr.A kita tuh masi nk belaja lagi . haha .