Monday 2 January 2012

. Hari Nii Birthday Arwah Ibu My Mr.A .

Views


Assalamualaikum..

Hari nh 2 jun 2012 merupakan hari lahir arwah ibu kayy . semalam hari lahir anak ibu kn . pada yang tak baca lagi bole baca ENTRY nh kayy . Act , hari lahir meka bersusun tw . 31 dis 2011 hari lahir ayah , 1 jan 2012 hari lahir akak , 2 jan 2012 hari lahir arwah ibu . arwah abang kal plak bulan feb , my Mr.A bulan jun , my sepet bulan ogos dan aku bulan okt kayy . muahaha . nak juak bha teselit sikit . tak salahkan .

Semua yang aku cakap kat atas tuh family Mr.A aku kayy . bukan family aku . so , disamping nh aku nk wish juak selamat hari lahir kepada ibu semoga ibu ditempatkan dengan orang - orang yang beriman . Aminn !! masuk tahun nh da 4 tahun ibu pergi .

aku sempat dengan ibu cuma setahun jak kayy . memang sedih sebab tak sempat nak jumpa ibu :( padahal aku sangat nak jumpa ibu tapi ibu da pergi dulu . da terbayang betapa gembiranya aku bila dapat jumpa ibu . huhux . chill kayy

Aku tekejut dengan pemergian ibu secara tiba - tiba . seriously , memang cuak abeess kayy . sedih tauk ! apa - apa punss , aku besyukur sebab aku sempat juak kenal dengan ibu even just 1 year . Hope anak - anak ibu tabah hadapi semua nh , Insyallah :)




HAPPY BIRTHDAY IBU  

// Thank You \\ 

Lots Of Love ♥ Greeny's Blog