Thursday 26 January 2012

. Hello Cik Greeny's :) How Are You ?? .

Views
Assalamualaikum ..


Comel gilaa gambo kat atas tuh . shoo shweet laa . sama - sama guna spek . aww ! hekhek . itu menunjukkan yang aku dengan Mr.A aku sama - sama guna spek kayy . serasi takk ?? haha . of course laa u .Rindu abess dengan Mr.A aku . grr !

Cukup intro untuk this entry . So , how are you Cik Greeny's ? Evrythings is okayy rite ?? pehal plak kn aku tanya soalan merapuh mcm tuh . hihik . yeala , da 3 hari tak online nok . haha . malas nak update entry laa . ada urusan negara yang aku kena settle . ngee . yeye all je kau epy >.<

Sorry to say kayy for those yang da follow blog aku yang takk seberapa tapi comel nh . hikhok . buat masa sekarang nh aku tak dapat nk follow korang balik tw . nanti aku follow jgk balik nok . jangan risau laa :) ada takk sesiapa yang da follow aku tapi aku tak follow lagi ?? ada takk ? ada takk ?? kalau ada bagitau aku kayy but make sure korang da follow aku jgk balik ehh .

By the way , alhamdulillah . beberapa hari yang lepas aku menang GA tw . hehek . tapi just dapat kategori topup :) hehe . okayy apa . banyak jgk kredit aku . skg nh da jadik pengumpul kredit kayy . haha . ada sesiapa yang nak B-text dengan aku ?? mehmeh . hehek .

Sambil taip entry sambil mata tengok cerita " Santau Merasuk " . takkusyuk sangat laa jawabnyaa kn . haha . apa - apa je laa kan . hekhek . cukup laa setakat tuh je ntry aku . kang bosan korang baca pepanjang . err , ada ke orang nak baca -,- hihik .

// Thank You \\

Lots Of Love ♥ Greeny's Blog

0 0017 Talk Here: