Saturday 21 January 2012

. Apa Cerita Sekarang ?? .

Views


Assalamualaikum ..

Kabare ?? hekhek ..


Ehemm .. Ehemm ! Apa cerita sekarang nh ?? hekhek . macam - macam hal yang aku tengok terjadi sekarang nh . Mana dengan kawan Girlfriend aku rumah dia terbakar . kesian . semoga mereka sekeluarga tabah hadapi dugaan tuh kayy . amin !

Semalam mesti ramai yang da tengok pasal Twitter Lyssa Faizureen masuk berita tv3 kan pasaii yang komen PM kita tuh .waahh . sa tengok penuh kat page Lyssa dok cakap tahniah hape semua . tak cukup kat page , kat twitter , kat blog dan kat fb . hekhek . rezeki Lyssa laa namanya tuh . da menaik nama Lyssa sekarang nh kat Malaysia . So , jangan plak ada yang mendengki kayy . tak baik.. tak baik .. hikhok !

Lagi satu berita yang aku betul - betul shock abess laa . orang cakap tekezoot berukk ! ahha ! penyanyi dan pengacara Izwan Pilus disahkan meninggal dunia kemarin dalam jam 6 lebih kalau tak silap . Aku perna minat kat Izwan Pilus masa nama dia naik waktu dulu . memang best lagu - lagu diakn . da tuh hensem boyy plak . ngeh ngeh ..

Okayy ! tuh cerita yang paling terhangat sekarang nh kn . kalau cerita tersejuk plak rasanya teda . haha . btw , my niece baby airis hari nh da genap 2 months kayy . baru je tadi rambut dia dicukur . kelaka gilaa laa . botak daa dia . hihik .


Mood : g e r a m sebab Twitter tak bole nak bukak kat google chrome dan mozilla . benang abess kayy !! ntah laa apa masalah PC yang mengada nh . kang ada yang aku belasah terok nh baru tw ! haha .

// Thank You \\

Lots Of Love ♥ Greeny's Blog

0 0017 Talk Here: