Monday 2 January 2012

. Mega Giveaway To U By | Cik Az & Fahmi Mahat | .

Views



Assalamualaikum..

grrr ! sejuknyaa . hujan turun dengan lebatnya membasahi seluruh kawasan sandakan 
haha . da nama pun musim hujan kan .
so , dengan ini saya mengisytiharkan bahawa saya akan
meng-joinkan diri saya untuk mengikuti GA ini .
muahaha . ayat skema kayy !

Kat bawah nh senarai sponser - sponser GA


kat bawah nh aku selitkn sikit komen tentang blog Cik Az & Fahmi Mahat

Blog Cik Az 
  • Blog Cik Az simple tapi sangat kemas kayy . 
  • Gadget pun teratur dan menarik sebab gadget tak terlalu banyak
  • Blog yang ringan . senang laa nak skodeng kan . hehe
  • Lastly , Cik Az memang comel laa . pose dia cunss je pegang dagu :) hihik .

Blog Fahmi Mahat
  • Jarang kayy aku tengok blogger lelaki guna tema warna biru untuk blog dorang .
  • Ada semangat 1 Malaysia dan menunjukkan yang FM adalah rakyat malaysia
  • Blog yang agak kemas dan tidak berat kayy
  • Even gadget FM banyak tapi FM letak dengan teratur
  • Entry yang menarik perhatian bagi blogger . simple tapi bermakna
  • Saya suka baca entry FM " Cerita Hati " besstt :)

Sekian , Terima Kasih :)

Label : Cik Az , FM , Greenys , GA

Lots Of Love ♥ Greeny's Blog

0 0017 Talk Here: