Saturday 28 January 2012

. Blog Da Bole Bukak Balik Tapi Terpaksa Kena Delete . Err -,- .

Views




Assalamualaikum ..


Kemain lagi tekejott kaww ! sampai tekeluo biji mata tuh . haha . paham takk apa kaitan gambo kat ats dengan tittle aku ?? paham takk ?? kalau takk paham meh sini aku kasi paham kayy .

Tadi aku dok delete semua status aku kat facebook yang lama . then ternampak plak entry blog yang aku share kt facebook tuh . tergerak hati nak bukak , bila bukak blog tuh tekejutt aku nok . dalam hati cakap :

" Ehh ehh , betul ke blog nh da bole bukak ?? ke blog orang lain . tapi link nh link aku . semua harta - harta kat dalam blog nh pun harta pusaka aku ."

Diam sekejap ( bepikir )

Tak lama kemudian .,.

Ohmyy !! blog aku yang pertama da bole bukak . yeppy ! lompat sana sini . naik atas bangku guling sana guling sini . happy sebab da dapat balik blog kesayangan aku . tapi .. tapi .. aku terpaksa laa delete jgk blog nh . sedih tauk :( malas nk simpan blog banyak - banyak . dua pun da terjaga nh kn lagi 3 . so , aku buat keputusan nak delete even hati nh berat sangat nk meng-klik ayat " delete blog " grr .

Act , blog tuh aku buat Feb 2011 . start tak bole bukak bulan 5 atau 6 tahun lepas . kalau tak salah laa ehh . mmg aku sayang gilaa gilaa dengan blog tuh . tapi takpe laa . aku da telebih syg jugak dengan blog yang sekarang nh . ehek . sorry cik boo boo ehh . terpaksa delete awak plak . hehek

Hope after this , my greeny's blog will not happen like my first blog . already fall in love with this blog . seriously . haha . so , dunt ever to try something okayy ! Im Watching You (:

// Thank You \\

Lots Of Love ♥ Greeny's Blog

0 0017 Talk Here: