Friday 23 December 2011

. I Miss You ! Really Mean It Okayy .

Views

Assalamualaikum..

Okayy , tittle entry aku kali nh agak jiwang sikit . hahaii . takpe laa . bukan selalu dapat menjiwangkan diri dengan layan lagu - lagu THR gegar lagi . memang terbaik laa jawabnyaa kan . macam mana nak cakap ea ?? tak tau nak mula dari mana kayy . hee . okayy-2 , da tau da apa yang aku nak cakap . 

Aku nak cakap yang aku RINDU gemok aku tauk !! HAHA . err , yups ! tuh laa yang aku nak cakap . aku rindu sangat - sangat dekat gemok aku . aisehmenn ! da masuk minggu ke-3 ktorang tak mesej . lama takk ?? korang ada tak sampai 3week tak mesej ?? takde kan . aku sejaa nh yang ada . ngee . 

soalan cepumas : kenapa tak mesej sampai beminggu - minggu ??

Sebab dia da final exam . so aku taknak ganggu . lagi pun aku dengan dia da janji yang masing - masing takkan mesej . bila exam dia da abess baru laa dia mesej aku . januari 2012 dia praktikal then februari 2012 dia study lagi lepas tuh baru laa dia da abess belaja untuk diploma . weee ! baru laa bole mesej puas - puas dengan dia . bole manja - manja . bole gedik - gedik . muahaha . joke okayy !

Tapi.. aku betul - betul rindu tahap cipanzi da nh dekat gemuk aku nh . uwaaa . sabo kau epy ! tak lama lagi tuh . lagi beberapa haru sejaa . huhuk . cepat laa masa belalu kayy ! betul - betul tak menyabo da nh . tak suka tengok hp hijau aku tuh senyap semacam ! grrr !!

Btw , hari nh aku nak hapdated entry bebanyak . haha . korang kesaahh ?? tak kan . blog aku kayy . hee . kbai ! winkwink **

* warna gambar kurang bagus ! hee .


P/S : sayang kamu gemok ! muaahx ! hee .

// Thank You \\ 

Lots Of Love ♥ Greeny's Blog

0 0017 Talk Here: