Wednesday 14 December 2011

. Blog Oh Blog . !

Views


Assalamualaikum..

Weee ! da 3 hari tak hapdated entry . amboii . baru da 3 hari aku rasa da macam seminggu . sampai tak tau apa yang bloggers lain hapdated . grr !! firstly , about shoutmix yang bebayar tuh memang da kecoh skg kan . xpa , nanti guna yang free la plak kayy . pepandai la carik kat mana ada yang free . kalau taknak pakai selain dari shoutmix suruh je orang lain tinggalkan jejak kat kotak komen .

Okayy ! aku punss act , tak tau nak cakap apa kat dalam entry aku nii . haha . yeala , malas nak cerita hal yang sama jak balik2 . orang punss pandai bosan juak bha kn . naa , makanya jangan balik2 diceritain dong . disimpan aja sendiri .  now , kawan aku kat fesbuk nh da betambah dari 1 ke 2 , 2 ke 3 dan seterusnya . hihik  . nak taw dengan sapa aku selalu wall to wall (wtw) ?? dengan sayang - sayang aku nh laaa .

 Generated by SocialSay Aein Sayang
Facebook Here , Blog Here

Generated by SocialSay Sis Asyrah
Facebook Here , Blog Here

Generated by SocialSay Adik Brownish Aeri
Facebook Here , Blog Here

Oya , hari ni churp - churp Rm0.40sen per klik kan . so , apa tunggu lagi . cepat - cepat suruh kawan - kawan klik churp - churp kalian . bia cepat naik earned korang semua . yukk ! aku pun nak buat jgk . haha . nak post dekat wall . bia dorang semua klik banyak - banyak . wahh ! cahou babes !


// Thank You \\


Lots Of Love ♥ Greeny's Blog

0 0017 Talk Here: