Monday 19 December 2011

. Aku Tinggalkan Dunia Blogger .

Views

Assalamualaikum..

Amboii . kemain lagi kan tittle aku . buat orang lain sedih dan shock sejaa . err , ada ke orang nak sedih dan shock kalau aku nak tinggalkan dunia blog nh ? ahahaii . mesti laa tak da kan . #perasanlebihjekaunhepy ! 

ehhh , betul ke dia nak tinggalkan dunia blog nh ?
da tuh blog dia nanti delete laa ek ? bak kat aku je laa kayy . bagus jgk .

Psstt ! baca laa sampai abess baru tau betul ke tak aku nak tinggalkan dunia blog nh . huhu . aku nk bagi kat korang blog aku ? sorry to say kayy . sayang gilaa tahap cipanzi aku dengan blog hijau aku nh . mustahil kot aku nak bagi kat hampa semua . Nonono ! nh blog hasil usaha titik peluh cheq tau dakk . mana bole bagi - bagi kat hampa macam tuh je . hampa bayaq mahal - mahal puns cheq tetap takmau bagi .

Okayy ! da merapuh lebih - lebih da kan . act , memang aku nak tinggalkan dunia blog nh . tapi ... haaa ada tapi nya . cuma untuk 2 hari je laa sayang . hahaha . sang blogger kena tipu oleh sang epy ! hihik . kalau ada sesiapa yang ada baca status aku yang nh mesti tau kan aku nak pe mana .



Tapi mana yang tak tau tuh aku bole bagitau juak kayy . dont worry . haha . macam laa ada orang nak tau aku pe mana kan . lantak kau laa kau nak ke mana puns . nak heboh pasaii apa . kau pe mampuss pun orang lain langsung tak ambik kesaahh . ewaahh3x . lancang nya mulut hampa . hihik . stop it epy ! grr !

Dengar bebaik okayy . esok aku pe lahad datu . mana orang sabah tuh mesti tau la kan kat mana tuh lahad datu . aku pe sana sebab ada hari keluarga polis . thats mean acara tahunan kiranya laa untuk anak - anak polis, bini - bini polis dan jugak anggota polis . memang tiap - tiap tahun kena buat kayy .

So , macam biasa laa kalau ada acara yang ngam dengan aku memang aku ikut serta sekali . ada satu acara tuh abah aku yang anjurkan . baling kelapa dalam tiang gol . haa , hambek kau ! mamy aku pena ikut acara nh dua tahun lepas tapi tak menang . hahaii . dan yang paling penting abah aku mesti menyanyi bila dinner tuh . memang da jadi kewajipan tuh abah dan mamy aku duet . tapi selalunya just perfomance laa . tapi kali nh dorang buat pertandingan . hoho . chayok3x mamy abah ! pastikan menang . hee 

Selama dua hari aku tak online nanti , aku harap takda lagi yang dok ceroboh blog aku kayy . jiran - jiran yang baik hati tolong jaga blog aku bole bha kan ? kita kan bejiran . hehe . kot - kot laa ada hantu yang dok ngata blog aku nh kan . korang cabai je mulot tak guna tuh . muahaha . lol !

I'll MISS kau belog hijau ! k bai !

// Thank You \\ 

Lots Of Love ♥ Greeny's Blog

0 0017 Talk Here: