Sunday 11 December 2011

Gendut Gilaa Pipi Kau Baby Airis !

Views


Assalamualaikum..
Hi ReaderS .


Aiyoo , rindu sangat kat kau baby ! grr . baru 4 hari tak jumpa da naik mendadak pipi baby airis nh tw . kalau sebulan tak tau la macam mana agaknya gendut nya pipi kau . eh eh , korang tau tak apa tuh "gendut" ?? tau ?? thats good . kalau tak tau pe tanya pada yang pakar oke . hihik . koe kejam epy ! tak da la . sebab kemarin aku post status aku kat fb so dia macam pelikss je aku cakap pipi baby airis da gendut ! hihik . gendut tuh tembam lh sayang - sayang semua :)

Act , da 4 hari tak jumpa dia . baru semalam dapat jumpa terus aku snap pict dia . hehe . happy bila dapat anak bua perempuan yang pertama tw . yeala kot , da 4 orang staring aku dapat . ( 2 kat sabah 2 lagi kat selangor ) . bila da dapat niece nh rasa excited sangat . tak menyabo da nak wait dia besar . mesti dia ajak aku main masak - masak . main anak patung barbie , main make-up and so wateva kn . popuan la katakan . haha . memang excited oke . macam anak aku plak . ngehngeh .

Masuk hari ni umo dia baru 21 hari . tapi besar da nampak macam sebulan . seriously , berat dia punss rasanya da naik ntah berapa kg . nak nak lagi dia minum susu Dumex kat dalam botol . memang cepat la naik badan dia tuh . perawan kena jaga badan oke . takbolegemuk ! hihi . jangan risau baby , makcik jaga baby airis jgk ek . errr , kalau takda pape halangan laa . manatau aku jadi cont study kat kl kn . sedih plak nk tinggalkan baby airis . nak tengok dia membesar depan mata aku . macam mana abg-2 dia membesar . dari dorang lahir sampai skg aku yang jaga . so , niat nak cont study tuh macam terpaksa plak aku batalkan . rasanya nak carik keja je la . nak bayar ptptn derr . kang aku nak pe brunei plus UK tak lepas plak kn . 
takut makk ! hihik:D

Oke , da mula merapuh yang bukan - bukan da budak hijau sorang ni . nak bagitw nh , rasanya da la dlm 1 week aku tak hapdated entry nanti . so , no entry no freebies , no follow okayy . because of what ?? ptg nh atau esok aku stay kt ruma kakak aku . mamy aku tak bagi aku dok ruma sorang-2 . my parents kn da xstay dengan ktorang . da dok jau lh katakan . hee . winikwink !! 

 LoveYouBabyAiris ! 


Lots Of Love ♥ Greeny's Blog

0 0017 Talk Here: