Thursday 15 December 2011

. Change My Shoutmix ! . Bole laaa .

Views

Assalamualaikum ..

Alahaii . aku banyak mengeluh hari nh . nak tau kenapa ? sebab da banyak chatbox aku register satu punss macam hareemm laa ! grr !! da login bagai tapi still macam ntah hape tak bole . at least aku ambik jugak shout yang tak berwarna nh . 


See ?? tak cantik kan ? hitam putih je warna dia . huhu . tak macam sebelum nh kalerfull laa . cantik sangat . nh punss nasib ada background dia kaler hijau . kalau takda konfem tak cantik kan . eh eh , korang da tukar belum ? pada yang taknak tukar tuh best la korang kan bole bayar sendiri . haha . maklum laa , aku sendiri pun kena tanggung ole bapak aku yang tersayang ! tapi takpe laa . tak penting pun semua tuh . yang penting shoutmix nh ada untuk orang lain tinggalkan jejak kan .

Kalau korang nak yang mcam ni juak , korang KLIKSINI kayy !

// Thank You \\

Lots Of Love ♥ Greeny's Blog

0 0017 Talk Here: