Monday 3 October 2011

. Ubah Suai Blog BbyNalin Loctustichi Isabellelur .

Views
3 oktober 2011

. Assalamualaikum .
hoho . kita bersua lagi :) hehe .
lagi-lagi hapdated entry kn .
koe tak payah kessaaaahhh oke !
aku xdalh nk taip entry pepanjang kn .
juz apa y patut & penting sejaa oke .


so , semalam time aku jalan da sorg kawan y memang aku kenal jgk lh 
dia inbox aku kt pesbuk sah-sah lh kn konfem masok kt hp aku 
sebab aku kn guna fb mesej .
dia ckp mcm nh .
haaa . siap bagi link blog lyssa lagi tw .
yeala , lyssa kn banyak tutorial2 y meletop kebabomm tuh !
mmg terbaik lh kn suma tuto lyssa .
blog aku pon jadik comeii loteh plus meletop kebabom <--* abaikan ! haha
pon disebabkan ole tuto lyssa & da lh beberapa org lagi .
tapi kebanyakan nya mmg amek dri tuto lyssa lh .
koe mmg y the best lh sygs ! mwuaahhx kt pp . hehe
thanks so much lyssa .


aku pon dgn baik hati tolong lh kawan aku untuk design balik blog dia .
xpcaya ke aku baik hati ??lantak koe r . aku peduli hape kn .
ahaa ! FYI , aku xminta pape bayaran pon dkt dia sbb aku tolong
nh ikhlas oke ! nti korg ingat aku minta bayaran plak kn .
nope oke ! bt masa nh aku x mahir sgt untuk create y betul2 cantik
untuk org lain . if juz for my blog mmg aku create sendiri lh kn .
tuh pon atas bantuan photoscape & gimp .
photoshop aku da download tpi still xreti nk guna lagi .
menatang tuh payah sgt nk paham . grrrr >.<

blablabla..

nh lh hasilnyaaa ..
tadaaaaa.......

nak tengok blog dia KLIKSINI . jgn lupa follow skali oke !


oke ke x oke ?? hehe . bagi aku comeii jgk lh .
yeala , aku bukan mcm korg tampau terer sgt kn bt blog super duper tuh .
tapi alhamdulillah owner blog tuh agak puas hati jgk ng hasil aku .
dia nk sgt tema merah hitam thats why aku bt mcm apa y dia nak .
blog dia so ikut suka hati dia lh nk letak kaler apa kn .
kita xda hak nk tentukan .
tuh pn ada lagi y dia nk bt aku xdpt bt sbb aku bt tuh pon guna pc
then use mozilla . google chrome still xbole log in blogger .
lappy plak ujung minggu baru ada .
hope owner tuh suka dgn hasil aku oke !
daaa !


Notis* nak design blog kakak aku plak . hehe . choouwww !

Lots Of Love ♥ Greeny's Blog

0 0017 Talk Here: