Thursday 6 October 2011

. Contest Blog paling Comel dan DaBomb ! .

Views
6 oktober 2011


. Assalamualaikum .
hallu peeps !
huh ! awal2 lagi aku da mngeluh . nk tw sebab apa ?
sebab kepala aku trsangat lh sakit .
magrain pon ada tauk ! hehe . NVM .
entry aku tuh xda kena mngena dgn tittle aku kn
so jom kita balik kpd tittle kita y sebenar !

tadi time aku nk BW aku tnampak da contest y blogger anjurkan .
so apa lagi cpat2 amek baner dia then taip entry .
hehe . if ada rezeki manatau aku dpt kn .
sebelum nk join korg kena tngok dulu syarat2 nya k .
  

  • Wajib follow blog Jaja dan jugak blog Fatin
  • Girlsonly, okay? Yang boys jangan kecik hati pulak (Y)
  • Buad entry mengenai contest ini. Banner disediakan sekali yaww
  • Send link entry korang tuh kate blog Fatin supaye senang nak tengok brape orang join
  • Tag beberapa orang. Maximum 3, minimum 1. Pastikan dorang tau mengenai contest ini
  • Contest akan ditutup pada 28 Oktober 2011
  • Tolong like gambar Jaja yang [ K L I K ] . Promote skali tau !!!




Banner



This Person Is My VVIP :

Lots Of Love ♥ Greeny's Blog

3 0017 Talk Here:

Ku Azhar said...

tq tag!! hehehe gud luck tau! t sempat abah join... :)

♂ epyfiQah aLzikry ♀ said...
This comment has been removed by the author.
♂ epyfiQah aLzikry ♀ said...

hehe . oke abah .
alaa , abah xbole join . this is for gurl tw . hahaa .