Thursday 20 October 2011

. Mamat Sorang Nii Memang Buat Aku Naik Darah Je La !! Annoying Dgn Kau Tauk !

Views
20 oktober 2011


. Assalamualaikum .


Waahh ! hujan xbhenti lagi . makin lebat adalah . besstt doh ! xpayah nk pakai ekon . jimat jugak bil eletrik uma aku nti . xdalah bnyak klua duit bapak aku nk bayar . haha . okeoke . stop cita pasal bil letrik tuh k .


Aku nak cerita sikit kt korg nh pasal mamat y salu sgt bt aku sakit hati . act , mmg aku xkenal dia tuh . xtw pon dia tuh asal dry mna kn . tpi rasanya sandakan kot . aku pon xtw bila masa dia add aku n bila masa aku approve dia kn . biasalh bile da nk amnesia nh . haha . xdelah . joke oke . setiap kali aku hapdated status kt pesbuk mmg dia lh y rajin komen . lw komen setakat ckp ayat2 y biasa ke , ayat2 y oke ke y xbt kn aku sakit hati xpe . nh x , ayat dia bpak gilerr lh mmg bt aku geramm . annoying betol ! aku pon xtw lh kn apa masalh mamat tuh . mmg dia tuh xreti nk jaga hati org ! ckp main lepas je kn . stiap kali dia komen stiap kali lh jgk aku gadu ng dia .


Da lh tadi aku mmg xda mud . dpt lagi komen dri dia y mcm ntah pape tuh kn mmg ngam sgt lh koe kena marah ole aku . tw malu koe delete komen koe kt status aku kn . ingat aku xtw . koe nh da banyak kali aku marah koe still nk tunjuk jgk muka koe tuh depan aku . ikutkan hati mg da lama lh aku block koe . tapi aku nh xlh jahat mana kn setakat tuh je aku da nak block bagai kn . aku nh baik jgk tuh y sampai2 org lain ambik kesempatan ats kebaikan aku . tapi aku y salah sebab tlampau blembut .


So , koe jgn lh komen2 status aku lagi bila aku hapdated . aku xperlu pon komen dari koe . lw dari boyfie aku xpa jgk.  ngee . gedik sat . If koe nk komen jgk koe komen lh y baik2 punya ayat . jgn bagi aku baca ayat2 koe y mcm menatang ntah pape tuh oke ! opline ~



Lots Of Love ♥ Greeny's Blog

0 0017 Talk Here: