Monday 20 February 2012

. Happy nyaaaa :) Thanks Sayaannnggg ♥ .

Views



Assalamualaikum..


Alahaii . semangat aku nk buat entry malam nh . padahal happy nya kemarin lagi . hehek . saja je takk nak updated awal . sambil - sambil dengar radio muzik dengan lagu nya " Marry You " lagi laa jari - jari panjang aku nh laju je nak menaip . haha .

Okayy , da 2weeks Mr.A takk mesej aku sebab dia busy dengan kerja nya . yeala , tengah praktikal kan . so aku memang takk mau ganggu dia laa . baik takk aku ?? hahaa . mesti laa kena faham boyfie kn . kang larik plak diaa . kahkah . takk mauu denn . merano takk pasal - pasal -,-

So , hari sabtu time aku kat Pangsapuri Bt10 ( perumahan polis ) , dalam jam 8 lebih macam tuh , tetiba bunyi hp hijau aku . Dalam hati rasa pelik jgk . siapa plak yang nk mesej aku pepagi buta nh . Err , bukak je mesej then ada request kredit dari no 012******* . Laaa , Mr.A laa yang request . waaahh , dengan pantasnya aku terus reply YES then sampai laa kredit tuh ke tempat budak gemuk tuh . da tesengih sorang - sorang daa aku nh . hahaa . takk peduli orang kat kiri kanan aku :)

Dia terus reply " Gudmoning maa :) tq " . waaahh . da lama dia takk say morning to me kayy . rindu laa sayaaanngg :( hm , terus laaa aku reply kan . sampai ke petang kami bemesej . CO ( Ketua Pegawai Pemerintah ) tengah berucap kat depan aku plak dok senyum - senyuk kat belakang . hahaa . betuah punya anak pegawai . parents plak kusyuk dok kat depan . terbaikk :) !! ngee .

Sabtu ahad kami bemesej sampai - sampai kredit pun da tinggal berapa ringgit je kott . haha . mana nak carik duit nk isi kredit nh -,- uwaaa . terpaksa wait abah aku gaji . hahaha . punss bole kaann :) Tapi , memang aku happy sesangat laa dua hari nh . haaa , even just 2 day okayy . macam ni laa keadaannya bila jarang mesej . ngee . aku takk macam korang , korang dan korang yang always bemesej dengan boyfie/girlfie korang 24 jam . Mr.A nak bagi biasa aku takk mesej dengan dia sebab bila dia da pe UK aku da terbiasa takk mesej dengan dia :( 

Even just sabtu ahad je kami bemesej , aku da terlalu sangat bersyukur :) yang penting ada kan daripada takda mesej langsung . hehe . LOVEandMISSyoupapaSAYANG 


#Semoga hubungan kami akan kekal buat selamanya dan selalu dilindungi dan diredhai oleh ALLAH S.W.T :) AMIN !


// Thank You \\



Lots Of Love ♥ Greeny's Blog

2 0017 Talk Here:

Anonymous said...

salam ziarah..moga berbahagia..thnks singgah blog sy

♂ epyfiQah aLzikry ♀ said...

@Tiramisu Fatiema

hehek . thanks ea . insyallah :)amin >.< okayy . hehe .