Friday 17 February 2012

. Happy 4 Year 8 Months Anniversary Sayaaanngggg .

Views



Assalamualaikum..


Hello Hello !! weee . im so so so happy today because of what ?? ada yang tw takk nh ?? alaaa , hari nh kn 17hb . takkan korang takk tau kot tarikh keramat aku nh . grr . takk mw sayang korang laa kalau mcm nh . kehkeh . okayy , aku gedik !

Da baca tittle aku mesti laa korang tau kn hari nh genap relay aku dengan Mr.A 4 tahun 8 bulan . lama sangat daa tuh kaaannn korang . Alhamdulillah . jodoh kami masih lagi kekal sampai sekarang . hope akan kekal buat selamanya . Amin :) korang , korang dan korang doakan aku with Mr.A kayy :) hehek . takk mau jadi apa - apa laa nanti antara kami . Insyallah kn .

Bulan 6 nh Mr.A da nak fly ke United Kingdom (UK) untuk sambung study ( degree ) selama 4 tahun . so , tinggal laa aku sendiri ( sambil menyanyi ) haha . ada masa 4 bulan je lagi untuk kitorang nk manja - manja . muaahaha . alaa , gurau je laa . hihik . Maluuu >.< hujung bulan nh dia da abess praktikal . so memang banyak masa lagi laa kan untuk kitorang berkasih sayang before dia fly ke UK . kehkeh .

To My Love Mr.A --> Sayaaanngg !! hari nh genap relay kita 4 tahun 8 bulan kaaann . hehek . iLOVEyoumore gem0x . Thanks still pertahankan relay kita until now :) Really really appreciate it kayy pa :) Hope impian pa untuk jadikan ma ur wife jadik kenyataan keyy :) ma sentiasa doakan kejayaan pa :D chayooww3x . hikhik . 

// Thank You\\

Lots Of Love ♥ Greeny's Blog

2 0017 Talk Here:

Nurul Anis said...

wahhh...smoga hubungan korg berkekalan ya.. :)

♂ epyfiQah aLzikry ♀ said...

@arnissa

hehek . thanks so much yaaa :) doakan k . amin .