Wednesday 8 February 2012

. Genap Setahun Dalam Dunia Blog .

Views




Assalamualaikum ..


Hello :) hehe . okayy . korang nampak tak tittle dan banner aku yang tak berapa nk comel tuh . haha . okayy , aku admit it ehh . hihik . Korang nak tau hari nh genap setahun aku berblogging :D yeppy !

Mula - mula aku buat blog nh ingatkn saja - saja je . sebab aku pun tak tau kn mcm mana nk handle kn blog nh . apa lagi nk edit yang cantik - cantik gtuh . haha . memang tak reti laa pada mulanya . Lepas aku jumpa tutorial dari blog Lyssa , aku cuba fahamkan dan buat slow - slow , akhirnya nh laa hasilnyaa . hihik .

Alaa , korang pun bole buat jgk kn . yang penting mesti faham mcm mana nk buat . jangan terus cakap susah , susah dan susah . sampai bila - bila pun tak akan reti buat kn . korang mesti bole punya laa :) hehek. 

Bytheway , aku teda laa buat segmen , contest atau GA . bukan apa , memang pernah terpikir nk buat segmen tapi aku takut je ramai yang taknak join . haha . 

Thank for my VIP followers sebab sudi nk follow blog aku yang tak berapa nk comel tapi sedap mata memandang . huahuahua . genap setahun aku berblogging , genap jgk 900 followers aku . padahal aku target 1000 follwoer kayy . haha . tapi takpe laa . yang penting korang , korang dan korang sudi nk lawat blog aku nh . pink gtuh . ngee .

Selamat Berblogging People :) Loveyouall
 
// Thank You \\

Lots Of Love ♥ Greeny's Blog

0 0017 Talk Here: