Saturday 4 February 2012

. Contest " Wish Us Luck " By Ecah & Nfah .

Views



Assalamualaikum..


Okayy . dibawah nh ada kata - kata semangat yang aku buat sendiri untuk diberikan kepada dua sahabat yang tengah hadapi exam . hope dengan kata - kata nh meka lebih besemangat lagi kayy .


Err . okayy tak ?? hope dengan kata - kata dari saya tuh meka berdua betambah semangat laa kan :) hehek . yeye oll jee .



Kat atas nh gambar yang aku buat khas untuk Ecah & Nfah :) rajin takk aku ?? haha . doodle tuh aku buat sendiri kayy . takde ambik dari mana - mana sumber pun . so , harap meka berdua suka gambar lip lap kat ats tuh . hehe . 

Lots Of Love ♥ Greeny's Blog

4 0017 Talk Here:

Nur Aisyah said...

kaq fyqah,tenks 4 the wish...xlupe jgak psal doodle tu.cute mute..suke2..
dh bersemangat untuk menghadapi exam yg akan dtg2...tenks ye akak.. ^_^

♂ epyfiQah aLzikry ♀ said...

@aisyah ecah

hee . mostw elcome dik :) bagus laa kalau mcm tuh . semoga berjaya ehh .

HaNiFaH HiDaYaH said...

arrrrr.. peminat tegar do0dle yg sdg hapi peperiksaan datang

ala ala2 comelnya do0dle tu...
bley smpn lam lapt0p x??

utk pembakar smgt.. bila tgok d0odle lip lap2 tu trus smgt nk study..

hehe..

thanx akk ..
kata2 akk mmg menaikkan smangat kami..

t'haru pun ad jugak..

thanx akk..

♂ epyfiQah aLzikry ♀ said...

@HaNiFaH HiDaYaH

hehe . bole je laa :) kn mmg untuk korang bdua pun . thanks sbb hargai apa yang akak bt tuh even tak seberapa . ahah . aww . malunyaa >.< pleasure syg <3