Saturday 19 November 2011

My Hussby Wakil Negara Sempena Sukan SEA ke 26 Di Indonesia

Views
. Assalamualaikum..

Tadi baru je habis hapdated entry kat my second blog . so , kali nh nak hapdated kat my first blog plak oke ! nampak tak banner sukan SEA tuh ?? aku nak story pasai tuh lh . yeala kot tinggal beberapa hari lagi hari penutupan sukan SEA aku baru nak story kan . mana tak nya , one week tak dapat nak online .

My Hussby Wakil Negara Sempena Sukan SEA ke 26 Di Indonesia 
 
Pecaya ke tak ?? err . aku sendiri pon shock time aku dapat taw dia wakil pe sukan SEA tuh . mak aiih , tapi tak heran lh sebab dia kan da memang biasa wakil sana sini . syukur lh . da memang rezeki dia kan . hope dia baik-2 seja sepanjang disana nanti . ni yang sedih ni menangung rindu . huhu . da nak 2 week kot tak mesej . rasa-2 nya my gemox tak balik lagi kot dari indon . maybe dia wait sampai hari penutupan . acara apa dia ikut aku pon tak pasti sangat tapi my sis in law ckp dia coach team basketball and ada lh acara olahraga dia ikut lagi . nanti dia balik baru aku tembak habes dengan soalan2 aku . HAHA .

Lepas dapat tau dia pe indon aku teruii hapdated status kat facebook . ngee . 


 aku ingat aku dulu yang post status rupanya budak gemox nh dulu buat . grrr >.< dia online senyap2x .


Happy sangat lh tuh my gemox dapat jejakkan kaki ke indonesia . balik je nanti konfem da jadi orang indon . HAHA . sorry papa :) nggak ada maksud lain kok . cuma bacanda aja . masa sih hal begitu mau marah2 . santai aja yaa . hihik . amacam ?? oke tak ?? aku memang reti cakap indon nh . jawa lh katakan :) nak belaja ?? mehmeh dtg ruma aku . ngehngeh .

Gambar-2 my gemox time kat sana aku takda lagi sebab dia tak balik lagi . if ada nanti aku upload jgk oke . xnak tengok ?? tuh hal koe :) hehe . ada story nanti aku sharing lagi kat sayang-2 aku semua nii .k bai !


Missyoupapa !

Lots Of Love ♥ Greeny's Blog

2 0017 Talk Here:

Hiddy Asri said...

Hye..Malaysia menang bola!!

♂ epyfiQah aLzikry ♀ said...

@Hiddy Asri

hee . yeayea . mas menang emas !!!