Saturday 26 November 2011

Aku Suka Fizo Omar .

Views



Assalamualaikum..
Eheemm.. eheemm !

malam ni rasanya aku nak tido lewat kot . sebab nak tengok PARANORMAL
kat HBO jam12 nanti . so , jum tengok ramai - ramai . hehe .
tapi kalau nak tengok tuh kena ada teman oke .
kang tak pasal - pasal pengsan korang tengok knknkn . HAHA .

cukup untuk intro k !
act , da lama nak bt entry pasal MY FIZO ni .
tapi telupa je . well , otak ni asyik pikir tentang hal peribadi je kan .
kalau korang nak tau , aku da lama minat ng FIZO ni .
tengok je lh muka dia y slumber mixed cool tuh .
hadoii . da bole bt aku cair jgk . bukan setakat aku ,
tuh haaa popuan-2 kat luar sana tuh punss sama jgk .
ewwaahh ! ewwaahh ! jangan hang ingat cheq sorang je y dok minat FIZO nh .
bila ada drama atau movie yang FIZO lakonkan aku mesti tengok .
even story tuh aku rasa bosan tapi
aku tetap nak jgk tengok sebab nak tengok SENYUMAN FIZO tauk . HAHA .
shhhtt ! diam - diam . nanti FIZO dengar . ngeh..ngeh..

Ada satu malam tuh aku mimpikan FIZO . HAHA .hamekk kaw ??
kau ada tak ?? takda kan . da tuh mimipi yang best plak tuh .
memang rasanya taknak bangun dari mimpi .
macam yang da lama kenal je dengan FIZO .
bila lh bole jumpa FIZO kan . sobsobsob >.<
#beranganjelahkoedalammimpi ! 
HAHA . kalau dapat jumpa best jgk . memang aku rasa bertuah la kn .
hoho . tak mengharap tapi berhajat je . hehe .
jum kita baca bio FIZO :)


Nama Sebenar : Wan Hafizol Wan Omar
Nama Gelaran : Fizo Omar
Asal : Kota Bharu , Kelantan .
Tarikh LahiR : 19 Julai 1985
Keluarga : Anak Kedua Dari Empat Beradik
Pendidikan : Diploma Kejuruteraan Universiti Teknologi Mara ( UiTM ) , Arau , Perlis
setakat tuh je lh bio dia . yang lain - lain rasanya korang da tau jgk kn .
now , jum kita tengok gambar - gambar FIZO :)
P/S : fokus senyuman FIZO k . hee














Lastly ,


HAHA . so sweet rite ?? ngehngeh .
tuh je lh . paranormal da nak main bentar lagi . 
kbai !

Saya Minat FIZO !

Lots Of Love ♥ Greeny's Blog

0 0017 Talk Here: