Sunday 18 September 2011

. Tak Perlu Kata Apa-Apa :) ® .

Views
.. Contangan Si Budak Hijau ..
18 september 2011




selamat malam kawan2 bloggerss epy !!

xpayah lh tanya kn korg bt apa .
aku da tauk da . hehe .
sebelum tuh nk tanya ??
korg sehat ke x ?? sehat ke ? sehat ke ?
HAHA . lw sehat alhamdulillah :)


malam nh terasa bosan sgt !!
bukak pesbuk , blogger , octove tapi masi bosan jgk .
huh !!
geram sgt ! kt pesbuk plak xda pon y tegoq2 aku tw :(
sedih kn . kesian koe epy ! hahaa .
watevaa lh oke . xpayah nak peduli pon !
grrr >.<
aku xtw nk bt tittle apa thatz why bt tittle
" Tak Perlu Kata Apa-Apa "
ngeh.. ngeh..
sebab aku bukannya becakap kn aku menaip .
hohoo ! ntah pape je lh kn aku nh .
da2 .. xpayah lh nk peduli menatang tuh kn .
hihi !


sampai tuh jak lh entry aku sebab aku nk post entry lain lagi lepas nh .
da lh y nk dstorykn skit dkt korg .
so , nantikan entry aku ek !
xnk nantikan pon takpa , aku takda paksa langsung oke :))




Lots Of Love ♥ Greeny's Blog

0 0017 Talk Here: