Tuesday 20 September 2011

. Best Kan Bila Ipad , Lappy Di Jadikan Sebagai Hantaran :)

Views
20 september 2011


Kita bersua sekali lagi di entry y baru !
nak tido tapi xdpt tido padahal bngunnya jam7 lebih tdi .
uwaaaa ! awal x ?? trsangat lh awal kn .
hee . xpayah peduli oke !


so , entry aku kali nh tittle nya brbunyi mcm nh..
 eh eh , tittle manada bunyi kn .
hahaa. epy koe mmg bengap !
jom kita trjaaahh !!

" Best Kan Bila Ipad , Lappy Di Buat Sebagai Hantaran :) "

trsangat lh best kn bile sume bnda tuh djadikan sebagai hantaran .
sememangnya benda2 suma tuh xwajib pon .
org ckp ala kadar je bukan apa supaya xmembazir kn .
bagi y mampu nk bt mcm tuh mmg lh bole je kn 
tapi bagi y xmampu tuh xpayah lh nk desak2 laki korg tuh soh bt mcm tuh .
xbaik xbaik .. ngee .
tapi lw aku lh kn mmg happy gileer lh weii 
if barang2 tuh laki aku jadikan sebagai hantaran .
hahaa . nak jgk koe epy ! 
sapa lh kn y xhepii yunk oii !
lebih2 lagi bile lappy tuh dhias mcm nh ..


hoho . woott3x . mmg terbaikk lh kn .
tetap jgk aku ng kaler kesayangan aku nh kn . koe xpayah kesah oke !
mmg aku jaga dgn baik lh . 
bukan apa pemberian dri y trsayang kn mstilh kita hargai .
betol x ?? betol x ?? hehe .
mcm abg aku baru2 nh hantaran dia dkt tunang dia notebook kaler biru laut !
mmg cantikk lh weii sampai2 aku pon jelezz . hehe .
tapi sygnya notebook tuh da kena curik ole menatang y bodo !
syg kn . huhaii . redha je lh .
mamy aku pon pena ckp lw koe nk kawen nty koe pilih tema kaler ijau .
da mmg wrna fav aku lh mmg aku pilih kaler tuh .
Ipad nh mahal kn korg ?? korg mampu beli x ??
yela , korg kn bnyak duit , mak bpak korg kn kaya
mmg lh mampu beli benda2 mahal tuh .
aku sendiri pon xpena nk bniat pon nk ada Ipad 
sbb aku xminat sgt dgn benda2 mcm nh .
pelik kn aku ?? haha .

sumber dari Mr.Google .

teruja jgk tngok Ipad nh .
hahaa . 
kalau pon brg2 nh dijadikan hantaran rasanya konfem lappy dgn hp 
xtlayan kn . yela syik dok ngadap Ipad nh je . haaa ! kesian lappy ng hp tuh 
tbiar mcm tuh je kn . hee .





Lots Of Love ♥ Greeny's Blog

0 0017 Talk Here: