Monday 13 May 2013

. Sabar , Berdoa Dan Menunggu :) .

Views




Assalamualaikum..


Hmm hari nh updated entry yang sedih dulu after that baru updated entry yg happy sikit . see my post tittle ?? sabar , berdoa dan menunggu . yaa , itu laa yg aku buat since we are together until now . Pagi tadi my boyfie da fly ke England untuk cont study as usually . tapi tak adil laa :( mula2 kata cuti sem sampai bulan 7 last minit plak bagitau ada short sem and then cuti tuh plak digantikan dgn short sem .hm apa bole buat . kena sabar jax laa .


Spend time with him selama 3 bulan pun da dikira cukup da :) bersyukur laa org katakan . alhamdulillah . aku mmg brsyukur sgt :D dia belajar kat oversea so aku kena la support kn . kena banyak bersabar dan yg paling penting always pray for him . hope nothing happen laa sepanjang dia berada disana . so mulai hari ini aku kena tunggu inbox fb dari dia laa . sbb tuh sejaa satu2 nya cara untuk kami terus brhubung :) gonna miss you laa plak . baru juak pagi tadi fly . alahaii . dugaan namanya nh .


Sedih nyaa baru plan mau celebrate anniversary yg ke 6 tahun and sambut birthday nya :( da 2x celebrate dari jauh . this year and last year . Btw , bulan nh dia da genap study selama setahun kat University Of Oxford (UK) . wee !! lagi 3 tahun jax lagi mau wait dia habis belaja . aku plak yg terover excited . hahaha . banyak perancangan aku nh . hehek .


Ok laa , kang story panjang2 ada plak si Anon yg jeles . haha . aku tau mesti ada punyaa . so jgn lupa bila da masuk blog nh follow laa if belum follow lagi k . leave your link or comment after that i'll follow ur back :)


Thankyou For Reading





Lots Of Love ♥ Greeny's Blog

2 0017 Talk Here:

Unknown said...

sabar ya kak? Hana pun sabar tunggu dia sbb tak lama lagi dia nak fly juga.. insya-Allah, doa2kan untuk hubungan akak dan si dia ^^

♂ epyfiQah aLzikry ♀ said...

@Haruno Hana 하나

oyeke . dia nk fly ke mana dik ?? insyaallah dik . amin and thankyou so much dear .