Wednesday 8 May 2013

. TER-sangat laa geram ok .

Views



Assalamualaikum..


Dengan perasaan yang geram aku updated entry nh :( hm . knp perubahan kt edit html banyak sgt
sampai payah mau edit satu pun . padahal punya main excited aku mau tukar itu ini . alahaii . da teliti satu-2 pun still bingung jgk . tak jumpa kod2 tuh semua . uwaaa !!! tersangat geram ok .

Tengok laa just dapat tukar background sejaa . punya laa main sedih , aiyoo !!! mau bt cemana nh . help meeee >,< baru sejaa aku mau buat tema hijau vs pink . tapi ndak menjadik plak . . nh la akibatnya bila tak bukak blog selama berbulan2 . padan dengan muka aku ok . hampa ok hampa :(

Sila laa anda tengok blog aku yg agak buruk sikit :) you follow me i'll follow you back <3


Thankyou For Reading



Lots Of Love ♥ Greeny's Blog

0 0017 Talk Here: