Thursday 27 June 2013

. Im Back .

Views




Assalamualaikum..


Da berapa lama tak updated entry kn . act ada masa just rasa malas mau menaip . hee . banyak cerita yang aku mau ceritakan kat blog kesayangan aku nh . tapi biar laa . kemalasan mula melanda diri . hahaha . bloggers yang lain pun da takdak yg follow aku *sedih :( padahal aku da follow dorg daaa . its okayy laa kn 


Semalam aku buat doodle setelah hampir 2 tahun tangan nh tak melukis doodle . mau kata tangan tuh beketar tak jugak . hahaha . tapi sorry la doodle aku nh kurang cantik mcm you alls . hehe . alaa sekadar suka2 kn biar laa buruk ka cantik ka . yang penting ada . 


Btw , hari nh birthday abah aku yg ke-58 . abah aku birthday tapi dia plak yg belanja makan malam nh kn . haha . best dapat abah mcm nh . huhuk . *angkat kening . 


Ok laa , masa untuk aku main piano #lalalala ~


ThankYou For Reading




Lots Of Love ♥ Greeny's Blog

0 0017 Talk Here: